Jak bezpečně nakoupit na Domo-okna.cz

Jak bezpečně nakoupit na Domo-okna.cz

jak nakoupit na domookna blog

Nákup nových plastových oken na domo-okna.cz je velmi snadný. V následujícím textu jsme shrnuli veškeré funkce našeho eshopu. Doufáme, že se vše povede k Vaší spokojenosti. V případě jakýkoliv dotazů ohledně objednávky oken dveří, ale i po doručení objednávky jsme k dispozici na telefonním čísle 604 545 179

  1. Pokud cokoliv nevíte zeptejte se přes chat, nebo nám zavolejte.

2. Vyberte si zboží jaké hledáte – Buď z eshopu, nebo si zvolte okna na míru, případně nám napište na objednavky@domo-okna.cz a zašleme Vám kalkulaci na míru.

3. Podmínky dodání – nakupte na eshopu alespoň za 25000 Kč a zboží Vám přivezeme ZDARMA. Menší objednávky mají maximálně výhodnou cenu dopravy vzhledem k váze produktů. Navíc máte možnost si zboží osobně vyzvednout na adrese Na výsluní 510, Strančice 251 63. Výdejna se nachází v ulici, kterou lze snadno objet s vozíkem bez nutného couvání.

4. Proces objednávky – po výběru oken klikněte na „Košík“ případně rovnou na „Zaplatit“. Následně vyplníte fakturační údaje. Pokud nezaškrtnete „Doručit na jinou adresu“ na konci objednávkového formuláře, tak bude objednávka doručena na fakturační adresu. V případě nákupu na firmu stačí zaškrtnou „Jsem firma“ vypsat Vaše IČO a následně klikněte na „Načíst data podle IČO“. Objednávka se vyplní a můžete přejít k výběru dopravy, či osobního vyzvednutí.

5. Platba objednávky – Platbu zpracovává společnost ComGate Payments, a.s. Vyberte si zda chcete „Platba platební kartou“ nebo „Platba bankovním převodem“ a následně v prostřední platební brány ComGate vyplníte údaje z Vaší platební karty, případně po výběru „Platba bankovním převodem“ Vás platební brána navede k přihlášení do Vašeho internetového bankovnictví a potvrdíte platbu objednávky.

Pokud si nejste jisti výsledkem platby raději nás kontaktujte na 604 545 179 Případně kontaktujte přímo ComGate: E-mail: platby-podpora@comgate.cz Tel: +420 228 224 267

6. Potvrzení objednávky – Jakmile se k nám dostane platba, přijde Vám email s potvrzením a následně objednávku zpracujeme. Pokud se jedná o komplikovanější objednávku bude Vás kontaktovat technik a upřesní s Vámi parametry případně zda jste vše vybrali správně.

7. Dodávka objednávky.

DomoOkna


Warning: Undefined variable $author_id in /home/customer/www/domo-okna.cz/public_html/wp-content/themes/aora/inc/functions-frontend.php on line 139